vrijdag 21 september 2012

Wa rint hjir yn?


Goede dag!

Het is inderdaad mijn genoegen te schrijven u deze brief, waarvan ik denk zal een verrassing voor u als we nooit eerder hebben ontmoet, en ik ben diep bedroefd als ik op een manier verstoord uw privacy. Ik ben de heer Paul Fletch Van Harlsden, North West London, hier in Engeland. Ik werk met Santander Bank plc Londen. Met alle respect en aanzien, Ik schrijf u vanuit mijn kantoor, dat zal worden van enorme voordeel voor ons beiden. In mijn departement, waarbij de Private Banking Manager (Greater London Regional Office). Ik ben de persoonlijke accountant te laat Mr.Ron Bramlage een zakenman, een Amerikaanse burger die helaas verloor zijn leven, werd zijn vrouw en hun vier kinderen gedood toen hun kleine vliegtuig stortte neer in een moerassig gebied van centraal Florida op 7 juni 2012. De heer Ron Bramlage, een prominente zakenman die eigenaar was van Roadside Ventures LLC en ook een makelaar, was van plan om te komen van een hier te investeren in onroerend goed en andere winstgevende business ventures in Engeland waarin hij het totale bedrag van 13.700.000 pond GBP afgezet (dertien miljoen zevenhonderdduizend pond) op een rekening hier in onze bank, die ik denk dat niemand weten.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van deze transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank heeft gewacht voor een van de familieleden of partners om te komen-up voor de claim, maar niemand heeft dat gedaan. Ik heb persoonlijk het ongelijk zijn gesteld bij het lokaliseren van de verwanten of partners, ik zoek uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden of partner om onze overleden cliënt, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op 13,7 miljoen pond GBP (dertien miljoen zevenhonderdduizend pond) kan worden betaald aan u, en nog veel meer dus ik ben jullie te verzekeren dat dit bedrijf is 100% risico vrij. Indien dit voorstel aanvaardbaar is voor u, kunt u trachten om meteen te antwoorden mij.

Op de overdracht van dit fonds in uw account, 40% zal uw deel zijn met betrekking tot de rekening verstrekken en uw verleende assistentie tijdens de overdracht van het fonds op uw bankrekening, zal 50% zijn mijn aandeel is de coördinator van de transactie, terwijl de resterende 10% wordt verdeeld naar verschillende respectabele liefdadigheidsorganisatie in uw land. Ik hou van het helpen van de armen!

Ik heb alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om een ​​back-up van deze claim we gaan maken met betrekking tot dit fonds. Alles wat ik nodig heb is het invullen van uw naam of informatie aan de documenten en het het in de Britse High Court hier in Londen legaliseren aan u als de rechtmatige begunstigde bewijzen. Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen plechtige zodat wij deze transactie doorzien. Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen een schending van de wet.

Gelieve mij de volgende: zoals we hebben vijf dagen de tijd om het uit te voeren door. dit is zeer dringend te behagen.

1. Volledige naam
2. Uw Telefoonnummer
3. Uw adresgegevens.

Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht met vermelding van uw interesse, zal ik verstrekken u met meer informatie. Endeavor om mij te laten weten wat uw beslissing dan hou me op te wachten. Bel me of schrijf me op de ontvangst van de e-mail: Tel: 

Met vriendelijke groet,
De heer Paul Fletch.

Geen opmerkingen: