Soms sit it tsjin op fakânsje. Dan hat de oanbieder de boel net op oarder. Dan begjint it min en dan wurdt it net mear goed. Sa is dit jier yn ús maaie fakânsje. Sjoch hjir
Soks lit ik dan al efkes witte oan de oanbieder. Yn fatsoenlik wurden jou ik oan wat der mis is. Om fan te learen en om yn evaluaasjes mei te nimmen. Dat lêste is dus slagge.
Beste heer Hofstra
Zoals beloofd zouden wij nog terug komen op uw klacht.
Van mijn medewerkster heb ik begrepen inderdaad dat de
tenten niet schoon en niet compleet waren op het moment dat u aankwam. Zij
heeft geprobeerd om te zorgen dat alle inventaris werd aangevuld en dat u
gebruik kon maken van uw tent. In haar optiek was dit gelukt rond 18;00 uur.
Als compensatie voor het geleden leed heeft zij inderdaad een flesje wijn
aangeboden en haar excuus aangeboden voor het feit dat de tent niet op tijd
klaar stond.
Bij deze wil ik u ook namens labyrinth ons excuus aanbieden
en wij zullen dit zeker in onze evaluaties meenemen.
Met vriendelijke groeten,
TEAM LABYRINTH
Labyrinth Outdoor & Travel - Group Adventures
Ruurloseweg 25
7021 HB Zelhem
The Netherlands
Geen opmerkingen:
Een reactie posten