zaterdag 7 juni 2014

Ekskuus

Soms sit it tsjin op fakânsje. Dan hat de oanbieder de boel net op oarder. Dan begjint it min en dan wurdt it net mear goed. Sa is dit jier yn ús maaie fakânsje. Sjoch hjir
Soks lit ik dan al efkes witte oan de oanbieder. Yn fatsoenlik wurden jou ik oan wat der mis is. Om fan te learen en om yn evaluaasjes mei te nimmen.  Dat lêste is dus slagge.


Beste heer Hofstra 

Zoals beloofd zouden wij nog terug komen op uw klacht. 

Van mijn medewerkster heb ik begrepen inderdaad dat de tenten niet schoon en niet compleet waren op het moment dat u aankwam. Zij heeft geprobeerd om te zorgen dat alle inventaris werd aangevuld en dat u gebruik kon maken van uw tent. In haar optiek was dit gelukt rond 18;00 uur.  Als compensatie voor het geleden leed heeft zij inderdaad een flesje wijn aangeboden en haar excuus aangeboden voor het feit dat de tent niet op tijd klaar stond.  

Bij deze wil ik u ook namens labyrinth ons excuus aanbieden en wij zullen dit zeker in onze evaluaties meenemen. 

Met vriendelijke groeten,

TEAM LABYRINTH

Labyrinth Outdoor & Travel - Group Adventures

Ruurloseweg 25
7021 HB Zelhem

The Netherlands

Geen opmerkingen: