maandag 14 mei 2012

Hast ryk

It jild leit op strjitte sizze se wol. At ik dizze mail in bytsje begryp dan leit myn jild yn Maleisie.
Fermaaklike kost en je moatte wol hiel tûk wêze at je dit yn goed frysk omsette kinne en der wat fan begripe en je moatte wol hiel dom wêze at je iets trochjouwe oan dizze emailskriuwer.

Beste vriend,

Zijn heel lange tijd geleden dat we hoorden van elkaar. Verraad ze zeggen is de opzettelijk doden van hoop. Ik heb je verraden mijn vriend vanaf het moment dat u gereageerd op die e-mail stuurde ik u enige tijd geleden., vanaf dat moment dat je aanvaard dat geld en dan je me je naam, adres telefoon-en accountgegevens. 

Vanaf dat moment heb ik kiezen om u te verraden wanneer u ervoor kiest om te vertrouwen me.I omgeleid de wining om myself.I ben zo zo erg dat je een hoop geld heb verloren van aanspraak maken op deze prijs. 

Ik ben in een slechte staat van gezondheid op dit moment en ik kan gestorven zijn aan kanker voor mijn Zoon stuur u deze brief, maar accepteer de zevenhonderd en zestig duizend dollar schadevergoeding als een attonement voor mijn zonde tegen you.Please contact opnemen met mijn juridisch adviseur Barr.charles gevestigd in Maleisië, want ik heb gegeven hem instructies om dit geld aan u te leveren zo snel mogelijk.


U kunt contact opnemen met mijn juridisch adviseur Barr.charles zijn e-mail gewoon vertellen hem dat u hem contact op te nemen onder instructie van Code: GUUTU992 zal hij eer mijn WIL en betalen u binnen de Vierde acht uur. Vergeef me dit is alles wat ik vraag for.Please stuur hem je ID, telefoon en adres voor verificatie en de betaling processing.My geest zal worden opgeheven zodra je deze compensatie.

Met vriendelijke groet

GUUTU992

Geen opmerkingen: