dinsdag 30 augustus 2022

Klokkestoel yn Spangea

 Wij fytse fan Bantegea nei Spangea

In moaie rûte oer rêstige dykjes.

Iets tefolle boerenbuorden en omkearde flaggen.

De teksten op de buorden lês ik al net mear.





"Ik hoor de klok toe luister dan, drie maal drie, het is een man"

"Ik hoor de klok toe luister nou, twee maal drie, nu is't een vrouw"

"Ik hoor de klokken door de wind, hoor ik nu één keer drie, nu is't een kind"

Sa giet it yn Spangea. 

Wij binne bij de klokkestoel op it tsjerkhôf mei in famyljeferline. 

Jellie har pake en beppe wennen yn dizze Stellingwarver omkriten en lizze op dit tsjerkhôf.

Der binne wol wat suterige grêven.

De klok is krekt as oaren omsmolten ta kûgels of sa yn de oarloch  en yn 1949 is der in nije klok pleatst. 

Tekst op de klok: Ps.122 Wij zullen in het Huis des Heren gaan. Geroofd 1942 / Nieuw gegoten 1949













Geen opmerkingen: