vrijdag 30 december 2016

52 boeken

It is slagge.
52 boeken yn it jier
ien per wike

in moai ferskaat
mar wol te min Frysk

dat sil oars yn 2017.....


Akker, Froon  Einum
Bjork, Samuel Ik reis alleen
Brandt- Corstius J De as van mijn vader
Bruinsma, Arie Baardmannen
Child Lee De affaire
Coben, Harlan Ik mis je
Coben, Harlan Zes jaar
Dahl, Arne Schijnoffer
Dahl, Arne Amsterdam-Stockholm
Dijkshoorn, Nico De vrije man
Dijkzeul, Lieneke Als padden schreeuwen
Dijkzeul, Lieneke De geur van regen
Egmond van Michel Kieft
Elston, Ashley De regels van het verdwijnen
Enger, Thomas Bloedmist
Eriksson & Sundquist Het kraaienmeisje
Ferskaat 20 simmer ferhalen
Folkerts, Jan Torenval
French, Dawn Rosie zegt Ja
Gelder, Bas van Nachtboek van een kerkuil
Gerritsen, Esther Broer
Grisham, John De verdediging
Gunster, Berthold Lastige kinderen, heb je even
Harrewijn, Astrid Dries vrienden, een huis
Hawkins, Paula Het meisje in de trein
Hesse, Hermann Sittharta
Holtrop, Detsje Tussenkind
Holtrop, Detsje Tovertijd
Indridason, Arnaldur Erfschuld
Jonasson, Jonas Gangster en zijn  vrienden
Kellerman, Faye De Mercedesmoord
Kepler, Lars Stalker
Knauff, Marco Zwijgplicht
Koppenhagen Casper van Ik had je gedacht mijn kind
Lindell, Unni Suikerdood
Marklund, Liza Ijzer en bloed
Meer, Marica van der Weg van de wereld
Meuleman, Sarah Wat ik je niet vertel
Meyer, Deon 13 uur
Mol, Olav Een leven met Formule 1
Nesbo, Jo Headhunters
Nesser, Hakan De levenden en de doden in Winsford
Olink, Hans De spion zonder naam
Ostlundh, Hakan De vrouw die wilde afrekenen
Raabe, Melanie de Val
Rijn, Linda van De jaarclub
Robinson, Peter Slachthuisblues
Salmon, Ricardo Instorten
Sten, Viveca Richting het kwaad
Watson,SJ Voor ik ga slapen
Wittenberg, Dick Bloedbroeders
Zandstra, Philippus Uitgeveegd

Geen opmerkingen: